Depression – noget du kan blive fri for

Da Jesus døde på korset var det ikke bare for, at vi kan komme i Himlen hos Gud, når vi dør. I hans død blev der også gjort plads til helbredelse af sygdomme. Alle sygdomme.

En af disse sygdomme er depression. En frygtelig lidelse, som mange danskere har. Men vidste du, at det er muligt at blive fri ved Guds hjælp?

I denne artikel kan du læse mere om, hvad løsningen er, og hvad du helt konkret kan gøre, hvis du lider af depression – eller kender nogen, der gør det.

Depression er ikke fra Gud

Det er vigtigt at forstå, at en lidelse som depression ikke kommer fra Gud. Han ønsker ikke at fortæller os noget med det, og vil ikke se os ulykkelige.

Det er tværtimod Guds modstander, der er “forfatteren” til depressioner. Den person er Guds fjende, Satan.

Depression – sygdommen, der ønsker at knække dig

Guds fjende har en plan. Planen er at knække dig. Fortælle dig, at du ikke er noget værd, og at ingen mennesker elsker dig. At du ikke har nogen fremtid, nogen muligheder eller noget håb.

Men alt dette er en løgn.

Det er ikke en løgn, at du har depression. Med det, som depressionen fortæller dig, er.

Hvilken stemme vil du lytte til?

Depressionen fortæller dig ikke gode ting. Men det gør Gud.

Gud fortæller os noget andet. Han siger, at han har en fremtid til dig, at han har en fantastisk og god plan for dit liv.

Gud ønsker meget, at du klarer den, at han i ren kærlighed gav sin søn, for at det kan lade sig gøre. Læs mere

Løsningen er Jesus

Jesus er den højeste autoritet i den åndelige verden, og i Ham er der kun fred, kærlighed og lys.

Når vi beder for andre i Jesus’ navn er dæmonerne nødt til at lystre. Læs mere

Søg bøn

Derfor er løsningen imod depressionen at søge bøn.

Find nogen kristne i en kirke nær dig, der tror på helbredelse ved bøn. Find nogen helt almindelige bibeltro kristne, der tror på en levende Jesus. Du kan også kontakte os her på siden.

Note: Tager du medicin skal du fortsætte med det, indtil en læge siger du er fri. Med Jesus er det muligt!

Vær med til at redde liv! Støt Jesusfrelser.dk med 100kr. Beløbet går ubeskåret til facebookannoncer med vores artikler.

Send til MobilePay 1206LR, så flere danskere kan læse Jesus at kende.

Del siden med andre: