Bliv døbt – i dag!

Vil du gerne i Himlen, når du dør? Tror du på Gud, og er du parat til et liv, hvor du følger Jesus? Så skal du døbes, og din babydåb er ikke nok.

Dåben er noget, Jesus befaler os at gøre, og der sker noget fantastisk i dåben. Og det bedste er, at det ikke kræver en præst. Alle kristne kan døbe dig – og det kan blive i dag. Vi kan også hjælpe dig her på jesusfrelser.dk.

Vigtigt om dåben

  • En babydåb er ugyldiglæs hvorfor
  • Dåben er ikke symbolsk, men nødvendiglæs hvad der sker
  • Dåben er en vigtig del af frelsenlæs hvordan
  • Dåben skal ske helt under vand – du “begraver” dit gamle liv og vaskes ren for synd – læs mere
  • Virker kun efter din tro på Jesus og omvendelse fra synd (villighed til at leve for Gud). Ellers blive du bare våd.
  • Alle kristne kan døbe dig – læs mere

Er du parat? Tror du på Gud – og er du parat til et liv, hvor du lever for Jesus, og følger ham? Så kan du blive døbt i dag.

Bliv døbt i dag

Hvis du er parat til et liv for Jesus, så kan du blive døbt i dag. Kontakt din lokale kirke (hvis de tror på en levende Jesus), en anden kristen eller kontakt os i chatten eller per mail.

Vi er i kontakt med mennesker i hele Danmark – helt almindelige bibeltro danskere – der kan hjælpe dig med at blive døbt med det samme.

Gud velsigne dig.

Dåben er ikke bare symbolsk, men noget vigtigt du gør overfor Gud. Du begraver dit gamle liv og vaskes ren for synd. Det virker kun efter du har omvendt dig fra synd på din tro på Jesus. Din barnedåb er ikke gyldig.

Vidste du, at du kan støtte Jesusfrelser.dk i arbejdet med med at dele evangeliet med danskerne? Vi skriver artikler, sender gratis bibler, annoncerer online og bemander en glødende, online chat 🔥.

Du kan støtte Jesusfrelser.dk, så du hjælper os med til at endnu flere danskere lærer Jesus at kende. Det er det vigtigste af alt!