Det vigtigste, du kommer til at læse i dit liv

Hvis du er blandt dem, der ikke tror på Gud, tror på noget udefinerbart “mellem himmel og jord”, eller bare tvivler lidt på det hele, så er her et budskab til dig. Det er helt sikkert det vigtigste, du kommer til at læse i hele dit liv her på jorden.

Verdens vigtigste budskab

Når man dør kommer vi alle til at stå foran Gud – den eneste Gud der findes – uanset hvem eller hvad man troede på. Den dag vil vi blive straffet for vores synder imod Gud. Ét lovbrud betyder, at vi har brudt alle Guds love. En enkelt løgn er nok. Ingen er perfekt. Du vil blive dømt til døden, og du kommer i Helvede. Medmindre.

Den gode nyhed

Den gode nyhed er, at Gud sendte sin søn Jesus, der levede det perfekte liv, vi ikke kan finde ud af at leve. Og så blev han korsfæstet. Og genopstod, fordi han var Gud selv. Det betyder, at du også – selv med dine fejl – på dommens dag kan blive frikendt, hvis du hører ind under Jesus. Han er din frelser, hvis du vil have, at han er det. Du skal tro på ham, døbes til han, og følge ham resten af livet. Så kommer du i Himlen.

Du må ikke falde fra

Det er vigtigt, at du holder fast i Jesus og ikke selv falder fra. Han forlader ikke dig, men du skal selv leve i omvendelse fra synd og følge Gud. Biblen fortæller igen og igen, hvordan vi skal blive hos Gud for at få evigt liv.

Gud velsigne dig.

Vidste du, at du kan støtte Jesusfrelser.dk i arbejdet med med at dele evangeliet med danskerne? Vi skriver artikler, sender gratis bibler, annoncerer online og bemander en glødende, online chat 🔥.

Du kan støtte Jesusfrelser.dk, så du hjælper os med til at endnu flere danskere lærer Jesus at kende. Det er det vigtigste af alt!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få nye ord fra Gud og inspirerende artikler i din e-mail inbox hver måned.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *