At gå til clairvoyant er både farligt og en synd imod Gud

Mange mennesker søger clairvoyanter, fordi de ikke ved bedre. Men det er farligt, og kontakt med en clairvoyant kan invitere flere onde ånder ind i dit liv.

Mange mennesker søger råd eller hjælp hos en clairvoyant, fordi de ikke ved bedre. De er ofte desperate og har måske problemer med dæmonisk indflydelse eller sygdom i deres liv.

Men er det egentlig en god idé?

Nej, du bør aldrig søge en clairvoyant. Det er både åndeligt farligt, og en synd imod Gud.

Det kan du læse mere om her.

Clairvoyance – en synd imod Gud

Clairvoyance betyder “klarsyn“. Biblen advarer imod denne disciplin, fordi clairvoyanter får deres “klare syn” fra andre åndelige kilder end Guds visdom. Hvis man er kristen ved man, at denne kilde kun kan være det dæmoniske rige.

Biblen siger følgende:

“Spørg ikke spåkoner til råds og søg ikke kontakt med de døde, for derved gør I jer urene. Jeg er Herren, jeres Gud.” 3. Mosebog‬ ‭19:31‬

At søge råd hos en clairvoyant er en alvorlig synd imod Gud, og noget som han hader.

Clairvoyanter – leder dig væk fra sandheden og i armene på dæmoner

Det er også farligt at søge råd hos en clairvoyant, selv om de fortæller dig, at de kan hjælpe. Det er fordi, at de ikke selv er kristne og selv er blevet ledt væk fra sandheden.

De værktøjer, clairvoyanter benytter, giver dæmoner mere plads i dit liv, og inviterer dem faktisk indenfor.

Det er ikke bare en dårlig idé at benytte sig af clairvoyanter – det er decideret farligt.

Jeg har været i kontakt med en clairvoyant – hvad gør jeg?

Hvis du har været i kontakt med en clairvoyant skal du vide, at det er en løsning på problemet. Du skal gøre 2 ting:

For det første skal du afvise alle ting, som clairvoyanten har introduceret i dit liv. Du skal fx. smide billeder ud, slette tekst, du har skrevet, og stoppe med aktiviteter, som clairvoyanten har bedt dig om. Det kan være at læse ord højt, eller bruge genstande eller tænde lys. Du skal selvfølgelig også afbryde enhver kontakt med clairvoyanten.

Det andet du skal gøre er at bede til Gud om tilgivelse. Sig til Gud, at du er ked af, at du har søgt løsninger hos andre end Ham. Det bærer mere vægt, når Gud ser, at du også har gjort noget selv. Det er derfor, at du først skal afvise alle ting, som kommer fra clairvoyance. Det er hvad Biblen kalder omvendelse.

Den eneste sandhed – Jesus

Jesus er den eneste sandhed, der findes. Der er ingen andre, der kan give dig sandheden. Hold dig derfor til biblen, og de sandheder, der står i Biblen.

Når vi bliver frelst og modtager Guds Helligånd får vi selv adgang til denne visdom. Men den vil aldrig gå imod Guds ord, som det står i biblen.

Den eneste løsning – Jesus

De problemer, der fik dig til at kontakte en clairvoyant – dem kan du istedet gå til Jesus med. Han er den eneste, der kan helbrede sygdomme. Han er den eneste, der kan drive dæmoner ud – og få dem til at blive væk. Læs mere hvordan

Gud velsigne dig.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få nye ord fra Gud og inspirerende artikler i din e-mail inbox hver måned.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *