Bliv helbredt for barnløshed

Depression er en lidelse, der plager en stor del af danskerne. Men det er faktisk muligt at blive fri for depression. Læs hvordan.

Da Jesus døde på korset var det ikke kun for, at vi kan komme i Himlen, når vi dør. Der blev også skabt mulighed for, at vi kan blive helbredt for sygdom.

Er du selv een af de danskere, der lider af barnløshed? Det er frusterende og personlig lidelse, der sætter sit præg på mange danske par. Omkring 20% af danskerne oplever problemer med deres fertilitet – og ofte kan lægevidenskaben ikke kurere barnløshed. Men vidste du, at det er muligt at kunne få børn igen og blive helbredt ved Guds hjælp?

I denne artikel kan du læse mere om, hvordan man kan blive helbredt for barnløshed, og hvad du helt konkret kan gøre, hvis du har problemer med fertilitet – eller kender nogen, der har.

Vi kan nemlig bede for dig allerede i dag, og måske kan du opleve dit eget mirakel.

Barnløshed kommer ikke fra Gud

Det er vigtigt at forstå, at barnløshed ikke kommer fra Gud. Det er ikke Gud, der “tillader” barnløshed – og som ikke ønsker, at nogen bestemte mennesker får børn. Han ønsker at alle mennesker er frugtbare. Gud er god, og Han ønsker at se os alle lykkelige og raske.

Det er tværtimod Guds modstander Satan, der er “forfatteren” til barnløshed. Det er på grund af Satans indflydelse og synden i verden, at vi ikke kan få børn nogengange. Læs mere om hvorfor der er sygdom og ondt i verden.

Barnløshed kommer fra Satan

Guds fjende hedder Satan, og han har en plan. Planen er at knække dig. Det bruger han blandet andet barnløshed til.

Satans højeste ønske er at du tror, at du ikke er noget værd, og at ingen mennesker elsker dig. Han vil gerne få dig til at tro, at Gud ikke findes, og måske endda få dig til at forbande Gud pga. sygdommen. Satan ved nemlig, at du ikke har noget håb, hvis du afviser Gud.

Hvis du vælger at lytte til Satan bliver du endnu mindre frugtbar. Men med Gud er der en vej ud.

En vej til helbredelse for barnløshed.

Vejen til helbredelse – Guds kraft

Gud sendte sin søn Jesus og lod ham dø på et kors, fordi han elsker dig. Jesus kom, fordi Gud ønsker at redde dig fra straffen for dine synder og helbrede dig for sygdom. Læs mere

Det kan godt være, at det for det meste ikke er muligt at helbrede barnløshed i følge lægevidenskaben. Men heling blev på overnaturlig vis gjort muligt ved dét, som Jesus gjorde på korset. Gud er altings skaber, og alting er muligt for ham – selv det umulige. Biblen fortæller, at Gud gjorde muligt gennem Jesus:

“Vi troede, at hans lidelser [på korset] var Guds straf. Men det var vores sygdomme, han tog på sig, vores lidelser han bar.”
– Esajas bog, 53:4

Derfor kan du blive helbredt for barnløshed ved bøn i Jesus’ navn.

Løsningen er Jesus

Jesus er den højeste autoritet i den åndelige verden, og i Ham er der kun fred, kærlighed og lys.

Når kristne beder for en syg person i Jesus’ navn (Jesus, som tog vores sygdom på sin krop), er dæmonerne nødt til at lystre, og sygdommen skal forsvinde. Det eneste Gud skal bruge er tro fra dén, der beder.

Det er desuden ligemeget, om det er en ubetydelig eller omfattende sygdom. Det er det samme for Gud. Han skal ikke anstrenge sig specielt, fordi det er barnløshed. Han lavede universet bare ved sit ord – tror du så ikke, at han kan helbrede dig? Læs mere

Det eneste du skal gøre er at søge bøn.

3 konkrete ting, du kan gøre lige nu for at søge helbredelse

Der er altså mulighed for, at du finder frihed og helbredelse fra sygdom ved at søge bøn i dag. Her er 3 konkrete ting, du kan gøre:

  1. Find nogen kristne i en kirke nær dig, der tror på helbredelse ved bøn. Det er vigtigt, at det er en kirke, der tror på en levende Jesus, som helbreder idag.
    Tip: Det er ikke altid din lokale folkekirke.
  2. Tag kontakt til nogen helt almindelige bibeltro kristne, der tror på en levende Jesus, hvis du altså kender nogen. Bønnen behøver nemlig ikke foregå i en kirke. Det eneste der kræves er, at en kristen, som har Helligånden, beder for dig – i tro på Jesus.
  3. Du kan også kontakte os her på siden. Vi kan bede for dig gennem chatten, over facebook eller hvordan du ellers vil kontaktes. Du kan også skrive en mail.

Note: Tager du medicin for fertilitetsproblemer skal du fortsætte med det, indtil en læge siger det ikke er nødvendigt længere. Med Jesus er det muligt!

Helbredelse for alle sygdomme

Der er helbredelse for alle sygdomme i Jesus. Der er ingen sygdomme, Gud ikke kan kurere. Læs mere her

Se eksempler på helbredelse ved Guds kraft

Vær med til at redde liv! Støt Jesusfrelser.dk med 100kr. Beløbet går ubeskåret til facebookannoncer med vores artikler.

Send til MobilePay 1206LR, så flere danskere kan læse Jesus at kende.

Del artiklen med andre:

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *