Metoder til selvmord

Der er mange metoder til selvmord, men de fører alle direkte til Helvede. Der findes en bedre løsning.

Selvmord er desværre en populær “løsning” på livets problemet for alt for mange mennesker i Danmark.

Mange søger en smertefri og nem metode, der virker. Og mere end 1.200 mennesker begår selvmord hvert år. Men selvmord bringer kun ødelæggelse og smerte med sig – og leder kun til Helvede.

Heldigvis findes der en løsning. Der er frihed og glæde med Jesus istedet, hvis du tager et skridt i en anden retning end selvmord.

Det kan du læse mere om i denne artikel, hvor vi skriver direkte til dig, der måske overvejer selvmord, og leder efter den rette måde at gøre det på.

Selvmord – smerte og ødelæggelse

Selvmord bringer kun smerte med sig. Der er ingen nemme eller smertefri metoder, og det er en handling, hvor du bare påfører andre mennesker en stor smerte, til gengæld for at din egen smerte stopper.

Selvmord er egoisme.

For du skal nemlig samles op af redningsfolk, politifolk og dine egne nærmeste. Du giver smerte videre til andre, der ikke har fortjent det. Og når du dør, møder du Gud.

Når vi dør møder vi Gud

Når vi dør – ved selvmord eller ved naturlig død – skal vi møde Gud.

Ligegyldigt hvad vi tror på.

Når vi dør vil vi blive stillet til regnskab for vores synder – vores løgne, vores seksuelle synd, og vores had. Måske har vi endda myrdet nogen. Eller måske har vi myrdet os selv. Den dag vil Gud kaste os i Helvede som dom, fordi vi alle har fortjent det.

For at sige det ligeud: Selvmord leder kun til helvede.

Heldigvis findes der en anden og meget bedre løsning.

Smutvejen til Helvede

Hvis man begår selvmord kommer livet til at slutte tidligere, end det var meningen. Vi fremskynder bare dommen, som Gud vil give os. Hvis vi ikke har en frelser. Der er nemlig en helt anden udvej.

En helt anden udvej – Jesus

Gud gav i kærlighed sin søn Jesus, så du ikke behøver betale for dine synder. Det er en erstatning for din straf, der betyder, at Gud kan frikende dig, og tilgive dig for alt, hvad du har gjort.

Det sker, når du tager imod muligheden ved at vende dig fra din synd, blive døbt og modtage helligånden. Det betyder også, at du her på jorden kan få et helt nyt liv med glæde og frihed. Det kan starte i dag.

Et helt nyt liv med glæde

Selvmord er en smutvej til Helvede. Det er aldrig en løsning. Men med Jesus er der håb. Der er frihed og glæde i dette liv, og evigt liv uden sygdom og sorg i det næste. Et evigt liv med Gud i himlen venter dig, hvis du vælger en anden løsning end selvmord.

Kontakt os i chatten eller Per mail, hvis du har nogen spørgsmål.

Gud velsigne dig.

Del artiklen med andre:

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *