Typiske spørgsmål om Gud (fra chatten)

Som kristne skal vi være parat til altid at give et forsvar for vores tro. Her er svarene på de mest kritiske spørgsmå, ikke-troende ofte stiller.

De fleste kristne har oplevet at blive mødt med disse typiske spørgsmål til den kristne tro. Disse spørgsmål stilles ofte af ateister eller andre, der er meget kritiske overfor den kristne Gud – men kan også blot komme fra søgende personer, der vil forstå Jesus og det kristne perspektiv.

Den gode nyhed er, at der er svar på disse spørgsmål.

I denne artikel finder du en oversigt over disse svar, som du som kristen bør være parat til at give på ethvert tidspunkt. Disse sandheder kan bringe dig tættere på Jesus.

Typiske spørgsmål i vores online chat – og svarene

I det følgende kan du læse nogen af de typiske spørgsmål, vi konfronteres med i chatten og kommentarerne på hjemmesiden.

Når svarene på typiske spørgsmål ikke er nok

Desværre er der ofte ikke de gode svar på disse spørgsmål, der er problemet. Vi vil ikke acceptere, at Gud er til, fordi vi er stædige og holder fast i vores synd.

Derfor er det vigtigste, ikke bare, at du får svar på dine tvivl, men også at du åbner dig for Gud og giver ham en chance for at vise sig for dig i dit liv.

Gud velsigne dig!

Vidste du, at du kan støtte Jesusfrelser.dk i arbejdet med med at dele evangeliet med danskerne? Vi skriver artikler, sender gratis bibler, annoncerer online og bemander en glødende, online chat 🔥.

Du kan støtte Jesusfrelser.dk, så du hjælper os med til at endnu flere danskere lærer Jesus at kende. Det er det vigtigste af alt!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få nye ord fra Gud og inspirerende artikler i din e-mail inbox hver måned.